Telewizja n i WiFi
Andrzej J. Turowicz
2007-06-15 09:32:27 UTC
Mam w ca³ym domu, 3 kondygnacje WiFi. Mogê wiêc mieæ, i mam, kompy na
ró¿nych poziomach.
Wszystko dzia³a za wyj±tkiem laptopa z Windows Vista i kart± Asus 240 Mimo,
ktora z AP 11. asusa ³aczy sie
jedynie na 54

Teraz mój problem.
NIE mam w domu kabli tylko WiFi.
Mam dwa telewizory, sypialnia i salon z dekoderami Tv n.

Te dekodery jak siê do ich gniazda ethernet doprowadzi sygna³ internetu to
wy¶wietl± na ekranie za pomoca quasi przegladarki strony ( moze stroniczki )
przygotowane przez n-kê.

Jakim WiFi urz±dzeniem pod³aczyc te telewizoory do wiFi w domu.

No tak aby by³o tanio. Nie postawie przecierz laptopa z karta wifi i kart±
ethernet udzielajaca internetu telewizorowi, co zrobi³erm dla próby dzisiaj.
Dzia³a, ale "TROCHÊ DROGO"

Andrzej
::WireFree::
2007-06-15 09:46:28 UTC
Dowolny AP
Micha³ Trych
2007-06-15 13:59:08 UTC
Post by ::WireFree::
Dowolny AP
to juz wszystkie smigaja w trybie klienta? chyba nie:)
pozdrawiam
michal
::WireFree::
2007-06-15 18:06:51 UTC
Odkad pamietam raczej 99%
Pawel
2007-07-12 11:12:25 UTC
Jakim WiFi urządzeniem podłaczyc te telewizoory do wiFi w domu.
No tak aby było tanio. Nie postawie przecierz laptopa z karta wifi i kartą
ethernet udzielajaca internetu telewizorowi, co zrobiłerm dla próby dzisiaj.
Działa, ale "TROCHĘ DROGO"
Andrzej
Ja zrobiłem tak:
1. Kupiłem AP - taki jak np. ten:
http://www.allegro.pl/item215056545_rauter_wifi_linksys_wrt54gs_speedbooster_warto_.html
2. Zmieniłem oryginalny firmware na: HyperWRT Thibor/Tofu (pobrany z
http://openlinksys.info - trzeba się zarejestrować)
2. Poczytałem o tym jak ustawić AP w trybie Client Bridged:
http://openlinksys.info/pdf/HyperWRT_ClientBridged.pdf

I działa:)

Paweł
www.szabloneria.pl